Magazine online
Comerțul electronic reprezintă pentru generația actuală idealul de prosperitate rapidă. În jurul lui se nasc zilnic legende și povești de succes.
E căutarea febrilă a Lânii de Aur, aventura de a descoperi tărâmul mitic El Dorado sau goana după Visul Californian.
Vinde online! a devenit Chemarea pentru orice comerciant care poate, dorește, îndrăznește mai mult. Piața nu mai are nicio limită geografică, cei mici și cei mari luptă cot la cot pentru același centimetru pătrat de world wide web.
Contează doar intuiția, inovația, știința de a vinde.
Avantajele e-comerțului sunt nenumărate: un magazin online este deschis tot timpul, nu are nevoie de sediu și nici de încălzire, clienții lui sunt deja pe internet, dispuși să facă cheltuieli, iar stocurile se pot gestiona din click-uri.
Dar care sunt cele mai mari pericole ale acestei aventuri moderne?
1. Costurile ascunse ale deschiderii unui magazin online.
A devenit dificil de ales și pentru un profesionist între ofertele haotice de la 50 până la peste 5000 de euro. În ciuda declarațiilor inițiale, unii furnizori folosesc un marketing înșelător, iar cu timpul ies la iveală costuri nedeclarate: taxe de instalare, configurare, suport, comisioane pe tranzacție suplimentare față de cele ale procesatorului de plăți și așa mai departe. Când descoperi capcana, cheltuielile de renunțare și migrare la o altă soluție pot fi mai mari ca la început.
2. Neglijarea concurenței. Comerciantul crede că vinde tot pe strada lui, vecinilor din cartier, nu înțelege complexitatea mediului online și nu stăpânește regulile competiției în acest mediu.
3. Conținutul neatractiv. Da, până și cea mai frumoasă pagină dintr-un magazin online poate fi lipsită de sex appeal pentru motoarele de căutare (fără de care vânzările rămân în epoca de piatră a internetului).
Refresh Media oferă soluții accesibile clienților medii și mici, adică magazine online ieftine, la cheie, clădite pe aplicații open source. Opțional, punem la dispoziție servicii auxiliare de optimizare a conținutului web (SEO), procesare și încărcare a bazelor de date cu servicii sau produse.
magazine online, e-commerce, descrieri produse, vanzari online, design, magazin internet, comert electronic, creare magazin online, Refresh Media, web, optimizare, seo, servicii publicitate, creare siteuri firma, internet marketing, multimedia, vânzări pe internet