Meniu navigare+

Voi

Există, din fericire, și întreprinzători ca voi, care își clădesc succesul cu viziune, apelând la sprijinul unor specialiști pentru a alege un nume comercial, a rezerva o marcă și un domeniu web, a crea o identitate și a o susține prin campanii de publicitate.

Voi știți că asumarea proprietății intelectuale e primul pas în orice investiție serioasă. Ce te faci dacă pățești ca ei: ai cheltuit sume mari în numele unui produs și descoperi într-o zi că e protejat ca marcă de un concurent; vrei să-ți faci un site, dar domeniul nu mai e disponibil (ori chiar, mai rău, îl folosește altcineva pentru a-ți parazita succesul obținut după ani de muncă)?

Odată creată identitatea firmei și a serviciilor sau produselor din portofoliu, următorii doi pași pe calea succesului vin de la sine: un management eficient dublat de cele mai potrivite tehnici și instrumente de marketing, din care nu poate lipsi publicitatea.

Cea mai expresivă confirmare o găsim în celebrul citat atribuit deopotrivă lui Thomas Jefferson și Henry Ford: „Cine nu-și mai face publicitate pentru a economisi bani e ca naivul care crede că oprind ceasul câștigă timp!” (traducere liberă de Refresh Media).