Planificare, achiziție media și monitorizare
Despre experiența echipei Refresh Media în presă am scris, pe scurt, aici. Probabil suntem singurii publicitari din zonă care cunosc toate compartimentele mass-media din interior.
Am lucrat în agenții de știri, ziare tipărite, ziare online, posturi de radio și studiouri de televiziune. Suntem la curent cu regulile nescrise ale difuzorilor, știm fiecare verigă a procesului decizional.
În ciuda unor prejudecăți, prețul serviciilor de planificare, monitorizare și achiziție media e mic, iar clientul câștigă: o mai corectă calibrare a campaniei de publicitate, inclusiv din perspectivă financiară, o mai bună poziționare a mesajului, monitorizarea atentă și raportarea. Oare creșterea impactului la public nu aduce clientului economii, iar în final profit?
Dacă tot investiți într-o campanie media, de ce să o faceți la întâmplare? Sau aveți răspunsuri documentate la întrebările: Care este suportul cel mai potrivit pentru mesajul meu? Ce audiență reală are canalul ales? Care sunt zilele potrivite pentru difuzare? Care este cea mai bună poziție (pagină, interval orar)? Care e cel mai avantajos plan tarifar?
Poate aveți motive să credeți că veți obține răspunsuri neutre din partea fiecărui furnizor de servicii. Sau poate aveți suficient timp să adunați toate informațiile pe care un media planner le are la degetul mic: audituri ARA, ARMA, BRAT, SATI, sondaje, studii, analize…
Iar la achiziția de spații publicitare nu v-ați simți mai în siguranță reprezentat de cineva cu experiență în hățișul de clauze referitoare la regimul de difuzare, copyright și eventuale litigii?
Vă facem o mărturisire: în orice agenție serviciile de planificare, monitorizare și achiziție au preț mic și valoare adăugată mare, e păcat să nu le folosiți.
mass media, presa scrisa, Refresh Media, campanie de publicitate, media plan, plan editorial, media buying, monitorizare media, publicitate Transilvania, copyright, posturi de radio, retele de televiziune, reclame presa, radio, tv, social media, branding